Friday, June 18, 2010

Cuti di DAMAI PURI

Baru-baru nih, saya dan kawan-kawan pergi menginap semalam kat Damai Puri. Damai Puri ni terletak di kawasan Santubong. Pantai kat sini cantik dan bersih. Kalau tak percaya tengoklah gambar nih.



Eh, jangan salah faham eh.. Yang biru giler tuh kolam renang la. Yang cam gelap sikit kat sebelah sana tuh laut dan pantai. Sorry la, tak banyak ambik gambar view. Ada tapi sensored la. Hahaha.

Nih saya nak carik ikan untuk dibakar. Hahaha. Memang seronok kat sini, rasa nak mandi laut je tapi kawan-kawan semua tak nak. Terpaksa la mengalah. Lagipun panas lah kat pantai ni.

Takde ikan pulak. Berjaya tangkap benda ni aje. Nak bakar kesian pula. So, saya lepaskan saja dan cepat-cepat benda nih masuk dalam tanah. Huhu.. Mesti dia tak sabar nak peluk mak bapak dia. Lepas tuh, kami teruskan lagi dengan aktiviti "mengambil gambar tak henti-henti dari tadi". Lepas tuh, yabedabedu!! Pergi swimming pool. Saya memang suka swimming, tapi tak selalu dapat swim. So, hari ni saya balas dendam sungguh-sungguh dan mandi sampai biru. Seronoknya. Teringat masa kecik-kecik kat kampung. Tengok tu, ada macam perenang profesional tak? Wink!!


Ops, tak nampak pula muka haku.. Ops. Saya.. Haha.. Anywhere, bercuti memang satu perkara yang menyeronokkan dan menggembirakan. Saya suka bercuti. Wah!! Nak lagi, nak lagi!! Sesiapa yang baru kahwin, tempat nih memang sesuai untuk honeymoon sebab memang sunyi, tak ada gangguan, free to do anything .. Bilik dia condition tip top ar. Selama sehari saya kat situ, saya dah jumpa dua couple melayu dari semenanjung jadi nampak sangat mereka happy. Berseri-seri pulak tu. Faham-fahamlah. Hahaha.. Ok la. Check out this website :

www.damaipuriresort.com

No comments:

Post a Comment