Thursday, June 10, 2010

Kenapa Saya Suka Teddy Bear Saya?

Fakta yang sememangnya anda tahu sebab teddy bear adalah sejenis patung berbentuk beruang yang comel dan berbulu lembut. Wah!! I like. Biar orang nak kata apa saya tetap bawa teddy bear ke mana-mana saja. Inilah rupa teddy bear saya. Cute tak?


Selain daripada itu, kebanyakan teddy bear yang saya ada adalah pemberian daripada rang yang saya sayang iaitu daddy saya dan mummy saya. Sejak kecil lagi family saya sering hadiahkan saya teddy bear dan juga pelbagai jenis patung yang lain. Memang seronoklah. Sebab, saya adalah cucu sulung dalam keluarga saya dan saya sangat sangat sangat manja. Hehehe.. Tapi kebanyakan patung dah tak ada sebab datuk saya buang. Huhuhu. Amatlah sedih, tapi nak buat macam mana. Patung-patung tuh dah tak elok sebab ditenggelami air banjir pada tahun 2003. Kami tak sempat nak selamatkan apa-apa sebab air naik terlalu cepat. Lagipun itu adalah kali pertama rumah kami kena banjir. Memang langsung tak ada preparation.





Teddy bear juga adalah salah satu barangan yang saya suka bagi kepada orang yang tersayang. Sebabnya, ia adalah satu simbolik kasih sayang dan cinta yang suci terhadap si penerima. Chewahh! Hahaha. Apa pun, saya amat menyayangi semua teddy bear saya. Jadi, kepada anda, anda dan anda, cubalah bagi lover anda teddy bear. Mesti dia tersenyum sehingga ke telinga. Boleh juga diberi bersama dengan coklat ataupun bunga. Mesti dia bertambah gembira. Sekian untuk hari ini. Terima kasih..

No comments:

Post a Comment