Wednesday, June 30, 2010

Kerja oh Kerja!!

Rasanya dah beberapa hari dah saya biarkan blog saya kegersangan kesepian tanpa ada post baru.. Hehehe.. So, hari ni saya nak share skit cerita latest saya. Baru-baru ni, saya dah berjalan-jalan di sekitar kuching mencari kerja . So, untuk kefahaman anda, saya punya English sangat terror tak berapa nak ok time speaking. Tapi, atas paper, saya dapat A1. Saya pun tak faham kenapa english saya tak ok. Saya kena interview dalam english dan bayangkan, saya tergagap-gagap semasa menjawab pertanyaan interviewer tu.. Alamak!! Seram giler perasaan nih. Huhu..
Sampai sekarang, saya belum dapat jawapan mengenai kerja yang saya pohon. Alamatnya, saya kena jadi usahawan anggur penganggur lagi la ni.. Nak buat macam mana tak ada rezeki lagi..

Takpe la, lepas ni saya akan cuba lagi dan cuba lagi. Kalau tak dapat juga saya g jual burger ke, kueh ke.. Asalkan saya dapat rezeki yang halal. Betul tak? Huhu.. Ok la, saya nak berambus minta diri dulu. Daa..

No comments:

Post a Comment